piątek, 19 marca 2010

Ćwierćfinały rozlosowane - Inter zmierzy się z CSKA Moskwa.


Inter Mediolan poznał dziś swojego ćwierćfinałowego przeciwnika. Los zadecydował, że Inter zmierzy się z rosyjskim CSKA Moskwa.



Można więc powiedzieć, że modlitwy moje i zapewne wielu innych fanów nerazzurrich zostały wysłuchane, czarnoniebiescy zagrają z drużyną, o której pisałem, iż powinna być najłatwiejszym dla nich rywalem. Przedstawiając ćwierćfinalistów mojej uwadze umknął fakt, że oba zespoły mierzyły się ze sobą w Lidze Mistrzów w sezonie 2007/08, co jest kolejnym atutem po stronie Interu, bowiem w fazie grupowej ówczesnych rozgrywek Inter dwukrotnie okazał się zespołem lepszym. 23.10.2007 w Moskwie Inter pokonał tamtejszych 2:1, by w rewanżu 07.11.2007 ograć zespół z Moskwy 4:2. Przypomnę tylko, że działo się to jeszcze za kadencji obecnego trenera Manchesteru City - Roberta Manciniego.

Ewentualne półfinały będą już trudniejszym sprawdzianem, bowiem Inter zmierzy się ze zwycięzcą najmocniejszego ćwierćfinału - Barceloną lub Arsenalem Londyn. Choć to Katalończycy są faworytami, to jednak ja obstawiałbym zwycięstwo Arsenalu z tego powodu, że Barcelona już nie jest tą samą drużyną co przed rokiem. Drugi powód to serce, które podpowiada mi że łatwiejszym dla nas rywalem będzie Arsenal. Wiadomym jest, że lepszą drużyną jest ta, która przejdzie dalej, jednakże lepszą to nie to samo co wygodniejszą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz