środa, 18 grudnia 2013

Nowe otwarcie, nowe oblicze

Minęło 3,5 roku od mojego ostatniego posta na tym blogu.. Dziś coś mnie tchnęło i postanowiłem wrócić do pisania, może spotka się to z zainteresowaniem ze strony czytelników :). 



Za pierwszym razem coś nie wyszło, ale dziś mam nową motywację i blog zmieni odrobinę swoje oblicze. Nie będę już tak monotematyczny, oprócz piłki nożnej, oprócz Interu, pojawią się tu także posty związane z innymi sportami, głównie ze skokami narciarskimi. 

Od czasu do czasu pojawiać się tu będą także moje teksty z dwutygodnika Głogowiak Extra. Wspomniane artykuły będą miały raczej charakter lokalny i prawdopodobnie nie spotkają się z Waszym zainteresowaniem, ale kto wie, być może kilka osób z chęcią będzie śledziło występy sportowców z Głogowa, a nie są to byle jacy sportowcy. Michał Przysiężny, Radosław Kawęcki.. Zresztą nie uprzedzajmy faktów, o tych panach będzie można przeczytać już we wtorek.

Tym czasem zapraszam fanów sportów zimowych do odwiedzania strony www.sportsinwinter.com . Puchar Świata w skokach narciarskich, biegach, Uniwersjada, Zimowe Igrzyska Olimpijskie, a wszystko to pisane z punktu widzenia kibica. Szczerze polecam!

Pozdrawiam i zachęcam do czytania bloga - może okaże się, że warto? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz